Buscar este blog

6 de julio de 2009

REGATA 5/7/2009

Impressionant participació de la regata social, amb 18 participants, inclòs una femina, na Maria Rovira( a veure si t'animes més sovint a regatejar!!) i unes condicions de mar exepcionals, encalmat com un mirall que juntament amb el una brisade força 2 van fer de la jornada patinaire un plaer pels sentits.

La regata començava puntual a les 13 h., bona organització del Rossend que va perfeccionant la seva tasca de jutge balissador. A la sortida 1 fora de linea que va ser el Jordi Soler que no va tornar a sortir per tant estaria descalificat.( a valorar per la resta del comité de regates ).

La flota surt tota per estribor, amb bordo per mar, força compacte, a la primera boia es destaquen un grup on entren en GUillermo, Lilu, Xavi Vila i d'altres, fent que el primer llarg fos disputat. Arrivant a la tercera boia ja estava destacat en Guillermo, i el seguien el Lilu, en Xavi Vila, en Carles a pocs metres, la regata avançava i els integrants de la mateixa anaven intercanviant possicions, amb una actuació molt bona d'un grup de novells, que en pocs dies regatejant ja estan donant guerra a les primeres posicions ( David SAinz, Dani Wirth, Carles Matz.) i que deixen enrera els complexes de les primeres regates. ( Al loro que no estamos tan mal).

El final disputat però amb un guanyador indiscutible: en Guillermo s'ha imposat amb autoritat, seguit d'en Lilu, fent honor a la seva regularitat i d'en Remy que esta donant molta guerra i amb molt bones actuacions . Felicitats al Carles, en David i en Dani per les seves bones classificacions. Els Xavi's ( Vila i Oliver) sembla que desprès dels forats no han recuperat la confiança i estan tenint problemes per estar entre els llocs de podium.

Felicitats per la nombrosa participació i fins la propera!!!

Classificació

1.- Guillermo Cortes
2.- Josep Mª Masriera
3.- Remy Rondeau
4.- Carles Martinez
5.- Xavi Vila
6.- David Sainz
7.- Dani Wirth
8.- Jordi Soler
9.- Xavier Oliver
10.- Marc Mitjà
11.- Alfred Balcells
12.- Joan Xapelli
13.- Maria Rovira
14.- Christian Cañas
15.- Quimet Nadal
16.- Bernat Coll
17.- Ramon Subirat
18.- Joan Sunyer

2 comentarios:

Xavi Vila (No limits) dijo...

Bueeeno, bueeeno,un forat sempre destrempa (ademés cal anar revisant si no t'han deixat aigua dins) però efectivament "que no estamos tan mal...."
crec que a la segona del St.Pere algú es va colar al davant; el que passa es que mantenir una ratxa no es fàcil amb tanta gent que cada dia ho fa millor. Et despistes un bordo i et passen 3 ó 4

abraçades

Anónimo dijo...

ESPECTACULAR gir de 360º just avans de l'arrivada per part del 2890 ? què defensant la 2ª posició i lluitan per intentar clavar un interior a l'ultima boïa al primer clasificat, se la va menjar i va haver de fer una 3ª cenyida molt messurada per arrivar a la linea, fer els 360º i passar sense perdre la 2ª posició (per pels) molt bé la regata del Guillermo Cortes, molt bé tota la resta, un espectacle per la vista.

LILU.