Buscar este blog

28 de junio de 2010

CURS DE PERFECCIONAMENT GRATUIT DE PATI A VELA 19 i 20 DE JUNY PELS SOCIS DEL CLUB MARIVENT DE CANET

Imatges del Clínic: http://picasaweb.google.es/eduserres/ClinicCanetDeMar2010?feat=directlink



Us informem que hem aconseguit un curs de perfeccionament de Patí a vela per els propers dies 19 i 20 de Juny.

El programa del curs el teniu disponible a:  programa del curs perfeccionament pati senior 



El curs que esta orientat a millorar la tècnica pels ja iniciats a la pràctica de la navegació en aquesta maravellosa disciplina.


Actualització de la informació:


Ens han limitat el nombre MAXIM ALUMNES a  10.


Cal estar federat i tenir la llicència ADIPAV




La FCV ens patrocina al 100 % el cost del monitor. 

Impartirà la classe l'Eduard Serres, el club tant sols haurà de posar a disposició la zodiac i el dinar pel professor.


Us hi esperem!!!

13 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo m'apunto.

Josep Mª Masriera

Anónimo dijo...

Jo m'apunto

Josep Mª Masriera

Anónimo dijo...

M'hi apunto també.

Toni Balcells

Anónimo dijo...

Som-hi doncs,
No us ho posaré tan facil per guanyar-me.

Bernat

Anónimo dijo...

JO TAMBÉ

CHOPO

Unknown dijo...

M'HI APUNTO
ALBERT GURRI

Anónimo dijo...

Jo no podré estar aquests dies. Ahir em van dir que pot ser el límit es de 10 navegants i que es possible un segon torn. Jo m'ofereixo voluntari per un segon curset, si es que ho ha un.

Jaume Vivó

Anónimo dijo...

jo també m´hi apunto

DANI

Anónimo dijo...

Jo també m'hi apunto.

Salut.

Joan Sunyer

Anónimo dijo...

of course me apunto m'hi apunto
David sainz

Anónimo dijo...

El noi d'Arenys també

Carlus Albertí

Anónimo dijo...

M' hi apunto si encara pot esser.
Felix

Anónimo dijo...

Nosaltres tambè

Els Cañas