Buscar este blog

4 de junio de 2010

JOAN XAPELLÍ GUANYADOR TROFEU PRIMAVERA 2010

Ranking Trofeu Primavera 2010





Ja tenim guanyador, felicitats Joan!!!






Aquest trimestre hem tingut molt poc vent, i s'han fet menys regates de les previstes, dues al març, dues a l'abril i tres al maig, com que s'han fet poques proves no hi ha opció a descartes i el que ha sigut clau per la victoria és la regularitat a totes les regates celebrades.


Ànim i a continuar que s'acosta el plat flort de la temporada!!!

12 comentarios:

Anónimo dijo...

Voldria felicitar a en Joan. No es només el que millor progressió ha tingut com a navegant si no que es uns dels "pilars" del nostre club en el que es més important que navegar: "fer un club d'amics".
Enhorabona Joan, t'ho has guanyat!!!
Jaume Vivó

Anónimo dijo...

Moltes gràcies Jaume pel teu escrit de bones paraules sobre mi,
jo sols soc un enamorat del mar i el que m'omple és la gent que m'envolta com tu i tots els companys del club mar i vent.

Força vent pel cap de setmana

Joan Xapellí

Anónimo dijo...

Felicitats Pare!

Anónimo dijo...

Moltes felicitats Joan,ara toca fer podiums

bon vent

Dani

ramon dijo...

Felicitats Joan.

Anónimo dijo...

Perdona Joan que no hagi fet el comentari avans però he estat una mica liat.


MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!
Per la teva progressió, pel teu esperit de club, per la teva implicació i per ser com ets.
Moltes felicitats a mi per la part que em toca.
Fem una mica d'historia :
A principis dels anys 80 en Joan em va convencer a comprar un planxa de surf de segona mà (avans m'havia deixat la seva i ensenyat les nocions bàsiques), concretament una flysurf, que juntament amb la seva flamant winsurfer "ten cate" vam ser els primers (amb el permis d'en Joan Medir) de practicar el windsurf a Canet, anavem a la costa brava a l'estany de Banyoles a on fos per trobar vent, les sessions acabaven a les 6 o 7 de la tarde (la solteria ajudava)
Al cap de 27 anys un bon dia vaig convidar al Joan a que deixes el seu Estel a la platja i pujes al meu Pati perquè ell sol comences a fer els primers bordos i les primeres navegades, jo sabia que l'hi havia regalat la primera dossis (com ell havia fet anys enrrera) i tambè savia (el conec prou be) que compraria un patí, es faria soci i, digueume visionari, que faria el que està fent.
Repetèixo, moltes felicitats Joan, et mereixetot aixó i molt més.
Estic especialment content. Ens veiem a l'aigua.

Josep Mª Masriera. 2010

Anónimo dijo...

Moltes felicitat Joan. És un premi molt merescut. És a més, una gran satisfacció per la teva enorme progressió però sobretot perque ets veritablement una persona amb un gran esperit de club. A més, és un plaer tenir-te com a contrincant ja que el teu comportament a l'aigüa és exemplar.
Moltes felicitats.

Chopo.

Anónimo dijo...

Joan, ets una persona collonuda!!

Felicitats campió!!

Joan Sunyer.

Unknown dijo...

Ostres pare!! cuantes paraules tan boniques!!
Moltes felicitats pare un cop més!! i a veure si aquest estiu la Xapellí Junior aprén a navegar!!

Anónimo dijo...

Cert és que cada dia quan obro el blog de comentaris se'm posen els pels de punxa, ja que encara no em depilo, però ja arribarà.
Tant sols el que he fet és participar cada diumenge a les regates matinals que és el que toca i al que m'agrada.
Gràcies per els vostres comentaris per cert massa afalagadors sobre mi.

Josep Mª "que tiempos aquellos" m'has fet recordar coses que feia anys que no en veníen al cap, però el cert és que tu vas ser un "fiera" en el windsurf, com has estat amb tot el que va lligat amb la mar. Es evident que gràcies a la navegada ara farà 4 anys amb el teu patí tinc la sort d'estar entre vosaltres.

De nou us dic que jo soc solament un col-laborador més del club, en el que n'hi han molts i ferms que
fa quens sentim molt a gust en aquest club d'amics.

Començeu-vos a prepara per la SARDINADA BLANCA 17 juliol, ja em enjagat motors i ens volem superar,tenim un equip de nassos.

Agraït a tots,força vent i a l'aigua

Per la regata de SANT PERE 3-4 de juliol tots a l'aigua em de batre records de patinaires navegant

Joan Xapellí

Anónimo dijo...

Felicitats Joan, no havia vist el blog del trofeu primavera fins avui.
Estic d'acord amb el que han dit els meus companys, ets una gran persona, per cert conta amb nosaltres per la sardinada (la autentica festa de la vela Marivent).
El 3 i 4 dins de l'aigua tots aquets comentaris afalagadors seran historia ja ja

David Sainz

Anónimo dijo...

Hola Joan, he vist avui aquesta cronica, per aixo no te he felicitat avanç. Crec que la felicitació es lo de menys, al que realment compte es l'apreci de tot hom, cap a la teva persona. MOLTES FELICITATRS PER SE COM ETS.
Una abraçada
fredy.