Temperatura 25 ºC
Vent: SE 120º va anar rolan fins a SW 220 º , velocitat 6 - 10 nusos
Mar: plana
Regata amb moltes absències doncs part de la flota estava competint a Trofeu Lacoste Festa Major Sant Pol del CN Sant Pol.
La sortida es va donar a les 13.00 h. amb 11 patinaires, el bordo a escollir era per dalt, que és el que va fer en Remy nomès sortir, va anar a buscar el vent més fort mar endins i es va plantar a la primera boia ja en primera posició, seguit d'aprop per en X. Oliver i lluitant la resta de flota frec a frec entre en David en Dani en Joan i en Marc que van estar molt competitus, adelantant-se durant el transcurs de la prova.
En Remy va agafar avantatge als rumbs de llarg, i a les cenyides l'atrapàvem una mica la resta de flota, però va mantenir el seu avantage fins el final de la regata entrant en primer lloc amb 30 segons d'avantatge respecte el segon classificat.
L'emoció es va produir a la lluita pel tercer lloc, que amb un tram final emocionant i ràpid va fer que en Dani avances a en David que ja tenia coll avall el tercer lloc. Moltes felicitats Dani per aquesta regata!!!
felicitats a tot i fins el proper diumenge.
Un confidencial: cal aprofitar que el proper diumenge en Remy no hi és, doncs marxa de vacances.
Classificació
1.Remy Rondeau
2.Xavier Oliver
3.Dani Wirth
4.David Sainz
5.Alex Chopo
6.Joan Xapelli
7.Marc Mitja
8. Joan Sunyer
9.Cañas
10.Quim Nadal
11.Ramon Subirachs
3 comentarios:
Felicitats Dani que ja es fet podi i el roki Joan Sunyer que va estar en el peloton durant tota la regata.
Això tant animat i jo fent el "passarell" a Sant Pol... Ja tinc ganes d'aquest Diumenge. felicitats al "Búfalo" per el podi i al Rookie per aquesta progressió, això del premi fa efecte, eh?
Fin aviat!
primer felicitar a en Remy i a en Xavi i per soposat a en Dani que em va adelantar amb un pas de boya perfecte i jo ho vaig fer tant malament que em va a delantar el Dani i en Alex Xopo, sort que a la cenyida vaig poder recuperar, aixo esta d'infart. Jo aquest diumenge tambe fallare, cosa que em sap molt de greu.
David sainz
Publicar un comentario