Temperatura 25 º
Vent: SW 10 nusos
Mar plana pero molta corrent
16 participants,
Balissat perfecte
Alguns encara amb ressaca desprès de la esplèndida sardinada d'ahir, que va ser una jornada memorable per recordar... els patinaires no s'han fet esperar i la sortida s'ha donat a les 12:54 minuts.
Sortida conflictiva, segons els participants hi ha hagut dos o tres fora linea, el comité de regates cada cop és més necessari. Un cop pressa la sortida, en Perepops molt a prop de barca tenia vent net i camp per corre, la resta comencen a estirar-se les posicions, doncs les condicions de vent i mar feien que la cenyida no fos fàcil per onatge i la corrent, en Xavi Vila buScant vent net queia bastant a la cenyida per agafar velocitat, un grup de tres o quatre regatistes optem per fer un primer bordo cap a boia , la resta continua mar endins per cerca més vent i enfilar directes a boia , tot i així en Remy es destacà i manté el seu avantatge seguit d'aprop per un grup de tres regatistes.
El pas per la primera boia ja ha marcat diferencies, doncs alguns participants els ha calgut fer repicons per passar-la. Ordre de pas per primera boia: no el sé exactament, caldria que algú dels de davant m'ho aclareixi Remy, Carles, David Sainz, Xavi Oliver.
Per tant hem vist que els que han decidit aguantar molt la cenyida per dalt han avançat moltes posicions, com en David Sainz que "esta que se sale" "ojo al dato señores" no fa ni un any que ha començat a navegar i ja el tenim a davant!.
La regata ha tingut alternatives a les posicions del capdavant tenint molts regatistes que fa poc començaven a posicions capdevanteres, per tant el nivell del nostre Club esta punjant i de quina manera!!!
Al final i amb un bon avantatge ha entrat en Remy, seguit d'en X.Oliver, i en tercer lloc en David Sainz.
Classificació: ull no se si és correcte del tot, el segon WALKIE no funciona i en Rossend no ha pogut cantar a terra l'ordre d'arrivada.
S'han produit fora linees que fan que en Guillermo estigui darrer a la classificació.
1. Remy Rondeau
2.Xavier Oliver
3.David Sainz
4.Carles Martinez
5.Robert
6.Joan Xapelli
7.Lilu
8.Bernat Coll
9.Alfred Balcells
10.Roger Soler
11.Xavi Vila
12.Dani Wirth
13.Cañas
14.Ramon Subirachs
15.Joan Astals
16.Guillermo Cortes
5 comentarios:
Patinaires si ens animen i el divendres a la tarda som uns quants navegant i fem regata, que cada dia tinc mes ganes de patì
joan xapellí
Primer de tot, felicitar a l'Organització de la Sardinada, que com ha dit el Xavi, va ser genial.
La regata va ser molt disputada (Escarabar a banda)A la segona cenyida va apareixer el Merlot amb el "Fora borda" i es va colar per fer encara més emocionant el duel per el podi que disputaven l'Speed i Perepops. El podi no es va decidir fins a la darrera cenyida, on un "servidor de vosters" (com diu el president) cedint a la pressió que va mostrar l'Speed durant tota la regata, va perdre la 3ª posició. Felicitats al podi i a la resta de la participació, que tot i la ressaca va ser nombrosa.
Carles.
iupiiiii tercer començant per la cuaaaaaa i de la sardinada el millor el gelat amb xocolata uauuu quina xoocolataaaa
Va ser una gran regata i una gran sardinada, el blanc de la nit va servir d'inspiració per el blau del dia seguent, la clau va ser anar a buscar el vent al fons.
Aixo esta molt emocionant cada diumenge que passa, cada cop es mes dificil d'esbrinar qui pagara la clara del final de la regata.
Proposo fer un quadre on cada any s'inscrigi el campio del trofeig del club (per exemple el trofeu sant pere que es de dos dies), si comencesim aquest any el primer va ser el Lilu (primer soci).
David Sainz
La clasificación no es correcta, yo quedé delante de X.Vila y de Roger Soler (que quedó bastante atrás)
Publicar un comentario