Buscar este blog

22 de noviembre de 2009

LILU TORNAR A GUANYAR REGATA !!! I JA VAN ... LA TIRA...

Vent 10-15 nusos  220 º
Dia assoleiat
8 participants, 6 han finalitzat la prova.



El vent es va pregar, però finalment va entrar  , i com va entrar!
En Lilu va sortir primer, en Fredy i el Visiers el van perseguir sense que guanyes avantatge. Va haver-hi una lluita Fredy/Javier molt maca , intercanviant posicions fins que en el darrer bordo el Fredy va retallar una mica abans i aixó li va donar el segon lloc. 

Fredy Balcells 



3 comentarios:

Anónimo dijo...

Bueno però no va ser tan fàcil, al Fredy i al Visiers el van perseguir sense que guanyes ventatje. Per cert molt maca la lluita Fredy/Javier, intercanvian posicions fins que en el l'ultim bordo al fredy v retallar una mica abans i aixó li va donar el segon lloc. Per radera en Chapalli, Toni B. y Joan Sunyer

Fredy B.

Anónimo dijo...

Aixo del vent sempre te sorpreses, jo vaig anar al club a les 12 i com vaig veure que no feia vent vaig marxar, no vaig ni baixar del cotxe, i a la 1 quan vaig tornar al poble vaig veure que ja estaveu fent la regata quina llastima
David Sainz

Anónimo dijo...

Regata molt divertida , amb vaig trobar molt còmode amb la nova vela
lo que diu el Fredy es cert jo anava al derrera dells i va ser un frec a frec entre els dos per el 2ºn i 3er lloc, el Visiers va acabar la regata molt content ja que no es va ressentir del genoll, enhorabona Javier ,jo com de costum darrere mirant-els de lluny,però navegant molt a gust en el 4t lloc.
Lo del Presi es otro cantar ens va donar una lliçó , son d'aquells díes que aprens de tothom .

Ens trobem el sopar.

Joan Xapellí