Buscar este blog

29 de noviembre de 2009

LILU, UN ALTRE COP, I S'EMPORTA EL TROFEU DE NOVEMBRE!!

Vent: intensitat 10-15 nusos, 220 º amb bornejades.
Temperatura: 


Com diria el Tomas Molina meteoròleg de TV3, avui feia un dia tapadot, grisot, frescot, amb molta onadota, dolenta siiiiii, molt dolentaaaa, a més d'un li ha donat un ensurt, si, i si no que li preguntin al Vila, o al Lilu, que de poc es posen el pati per barret!!!


El format de regata d'avui ha sigut diferent: boia a cenyida i boia a popa, amb dues butifarres.


Sortida ràpida, amb un despistat, en Bernat que pensava que feiem 5 minuts, el grup de davant, s'ha distanciat amb el Lilu, i en Balcells primer, seguit del Xavier Oliver i en Vila, a la primera boia ha passat el 2817 primer, seguit de Lilu, que al rumb de popa ha passat en primer lloc la segona boia, al darrera en Vila anava ràpid però no ha agafat a la parella del davant, el duel s'ha disputat fins la darrera cenyida, on en Lilu ha defensat be la seva posició i ha entrat primer.


La resta de patinaires ha fet una bona regata, s'ha estirat el grup per la velocitat del vent, i no hi ha hagut cap volcada tot i el vent, que semblava més fort del que realment era. Les onades donàven sensació de perillositat i sobretot a l'arrivada de la platja, els ensurts s'ha succeït però no s'ha trencat cap barco.


En Javier Visiers s'ha retirat per un ensurt amb en David Sainz que li ha fet forçar el genoll dolent i s'ha retirat.


Bona feina dels mariners a l'aigua: Dani WIRTH i Rosen, aquest darrer no les tenia totes, anava dioent, esteu bojos... una mica potser siiii.


El presi "esta que se sale", amb vent , en sense vent, no hi ha manera de guanyar-lo, s'ha pres una pòcima secreta de l'eterna juventud i sabiduria patinaire???, no ho sabem però el que esta clar és que no hi ha qui li tossi.


Classificació


1.- Lilu
2.- Xavier Oliver
3.- Xavier Vila
4.- Alfred Balcells
5.- David Sainz

6.- Jordi Soler
7.- Quim Nadal

8.- Bernat Coll (desqualificat)
9.- Javier Visiers (retirat) 



Quins patinaires!!!, no us perdeu el look David croked...

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Xavi amb aquestes cronicas en fas pujar l'autoestima, que ultimament no la tinc massa alta.
La regata molt xula. En els assatjos previs a la sortida, reglatge del patí què demanava pal enrrera, vela super caçada i flexor a tope. Sortida amb "subidón" d'adrenalina, colarse per mitg de dos amb castanya és divertit però s'ha d'anar amb molt de compte.
1ª cenyida a rabiar el Javier per baix, el Xavi Vila per dalt donant camí i la resta per mitg (arribar a la boia amb estribord amb dies de molt vent, és importat)El Xavi Oliver vira primer Lilu segon i el grup molt enganxat viran darrera. Aprofitant l'empopada (molt ràpida) cal fer regulació nova de pal i vela,doncs el vent havia baixat una mica i no calia anar tant reservat. La segona boia la passo jo devant i en Xavi Oliver darrera,a curtíssima distancia, (ens sentiem la respiració,molt accelerada per cert) En Xavi Vila ho torna a provar per fora però no ens acaba d'enganxar i els dos primers és van distancian metre a metre de la resta.Les posicions no canvien i arribo primer, en una última cenyida molt renyida i esgotadora, marcan al Xavi Oliver, què no és desenganxa ni per un moment. En resum , no voliem sortir per mandra, mal temps, vent, etc i ens ho varem passar d'allo més bé. La sortida a la platja un poema amb acrobacies incloses la sort estava de cara, ja què s'hagues pogut estellar algún patí.

Si em permeteu, felicitats per el sopar de divendres.

Josep Mª Masriera (LILU)

Anónimo dijo...

Continuant amb el que deiem..., dia divertit i un pèl perillós. A l'entrada a terra el meu patí (i el del Lilu, encara que una mica menys) se'm va clavar per propa amb una onada de 2m al darrera, pel que me'l va posar a 90º aixecat per la popa (és la primera vegada que veig un patí així)- em pensava que sortiria catapultat directe a l'hospital, però instintivament em vaig penjar cap enrera i això va fer que no caigués de morros al pal. La revolcada posterior del barco i meva van ser de pel.lícula. He d'agrarir al Marc, al Joan i al Jordi S. que ens van ajudar tot arriscant-se; un patí revolcant-se pot fer molt mal.
Un cop passat, llàstima de no haver-ho filmat
No limits

Anónimo dijo...

bones a tothom.
soc el patí escombra, de les ultimes regates, però de veritat que m'ho vaig passar molt be.
vaig sortir darrera de tothom per no molestar a ningú amb tant de vent, el patí agafava molta velocitat de seguida i vaig preferir ser prudent i no posar-me al mig de tothom.
pel que fa a la primera boia vaig cometre un error i m'en vaig anar massa lluny a virar i en Mandreta que el tenia a "tiro" s'em va escapar.
després ja va ser una lluita en solitari contra els elements, més relaxat, tot i que físicament va ser un pel "durillo" amb un petit ensurt que gairebe abandono el pati en ple vol després de passar una "onadeta". vaig tenir que tirar de la meva unica abdominal per tornar a posar el cul dalt del pati... uf uf uf.
al final gaire be torno atrapar a en Mandreta.
en fi, com us he dit. el pati escombra, últim. Però m'ho vaig passar molt be.
pel que fa a la sortida a la platja, gràcies Lilu per les instruccions!! vaig sortir sense cap ensurt.

Quim Nadal.

Anónimo dijo...

Va ser una gran regata, feia gairabe un mes que no sortia i tenia moltes ganes de patinar vaig ser prodent a la sortida i a la primera boya jo anava darrera en Visiers i com a savi que es vem esperar mes a fer el viratge i ens va permetre recuperar pero al arribar a la boya per poc ens va agafar a babor i vem tindre que deixar pasar a tota la flota, per poquet, per tant nova experiencia els poquets son inportants.

David sainz

Anónimo dijo...

Per cert el desempat ente el Lilu i en Xavier Oliver com ha de ser:
Un mano a mano, una taula plena de birres ???
De campió sols n'hi pot haver un.

David Sainz