Buscar este blog

9 de diciembre de 2009

REGATA 6/12/2009




De 20 a 25 nussos de vent, mar moguda amb ones potents però que ens han deixat navegar.
Tant l'entrada com la sortida sense problemes doncs el vent venia una mica aponentat i estirava l'onada.

Sis valents han sortit, quatre s'han retirat, LILU guanyador amb important avantage sobre Xavi Vila.

Espectacular, divertit, ràpid. Navegació superconcentrada, subidon d'adrenalina en les empopades i bordos.
Classificació:

1.Lilu
2.X.Vila

retirats:
Alfredo Balcells
Bernat Coll
David Sainz

No han sortit:
una bona colla.


4 comentarios:

Anónimo dijo...

Ralment la data de la regata va ser el 6 de decembre no el 8, (ho dic unicament per la posteritat). Mol dificil els bordos per proa, menys mal que el Lilu el arribar a terra ens va donar certes explicacions i secrets que ben segur que hem serviran a palamos!
Ens tornarem a veure al dia 20 si deu vol.
Bon Vent a tots!

Fredy

Ah moltes gracies al fotograf (Manel Gallardo) que va sapigue captar el moment de la arribada a platja.

Anónimo dijo...

Perdona per la posteritat el fotograf no era manel gallardo sino imma quevedo. Ho diu marc mitja

Anónimo dijo...

dons no!!!!! he sigut jo el manel que aquell dia no vaig navegar i vaig aprofitar per fer 4 fotos, collons !!!!

david sainz dijo...

Per mi no va ser dificil virar per proa, va ser imposible, no vaig ser capaç de fer cap viratge, la feina que vaig tindre per arribar a la platja.
Cada dia s'apren alguna cosa.

David sainz