Hola a tots, us convido a participar a la nova web del club mar i vent, aquí podreu insertar els vostres comentaris de les regates, penjar fotografíes i videos relacionades amb el món del patí i el nostre club.
Gracies xavi per poder deixar-nos participar, per cert el resum de la regata del diumenge es molt sencill no vem tindre "coll..." de ficar-nos dintre l'aigua, fins aviat
Avui ha estat una regata fantàstica, un bon solet i una mica de ventet,nomès cal dir-vos Bones Festes per a tots els companys del Mar i Vent i fins diumenge que ens espera el Pare Noel.
4 comentarios:
Gracies xavi per poder deixar-nos participar, per cert el resum de la regata del diumenge es molt sencill no vem tindre "coll..." de ficar-nos dintre l'aigua, fins aviat
Gracies Xavi per la feina que fas.
Serà molt important que totom pugui participar en els comentaris de les regates o d'altres esdeveniments.
Cordons, això del patí és com la pesta, surten patinaires de sota les pedres!! ;)
Està molt bé això del blog, Xavi. Ara mateix l'afegeixo a "mis favoritos". Salutacions a tots els navegants del Mar i Vent.
Pere
Avui ha estat una regata fantàstica, un bon solet i una mica de ventet,nomès cal dir-vos Bones Festes per a tots els companys del Mar i Vent i fins diumenge que ens espera el Pare Noel.
Publicar un comentario